Followers

Biar Gambar Berbicara..PRK UKM


29 Jumaat 2010, Jumaat di UKM

Solat jumaat ke x ni?


Berbaris sebelum gempur mahasiswa


Rempuh............






Hero mahasiswa

Hanya doa senjata kami

Sejarah terburuk PRK UKM. Kali ini membuktikan kebenaran bukan hanya berlawan dengan Aspirasi, malah lawan kami ialah pentadbiran dan FRU!

http://tintaduat.blogspot.com/2010/01/kempen-besar-besaran-bongkar.html

Muhammad Hafizan bin Abd Hamid
www.tintadakwah.blogspot.com

8 comments:

Siti SArah Ahmad Rusli said...

Semoga Allah menghukum penzalim semua

sinarhati said...

teruskan~~

HanDrifter86 said...

melampau gila..
apsal PRK pun babitkan FRU?
Malaysia ni memang negara Polis!!!

UWAIS QARNY said...

Slm..MantOp PijaN!!Teruskan PerJuanGan!!

Abdulla said...

salam pijan

pecite ni?

Anonymous said...

salam..
knp boleh jd sampai mcm tu..teruk jgk...sabar je la neh...mgkn ada hikmah disebalik kejadian...

Anonymous said...

Subhanallah, polis, fru n MALAYSIA mmg sangat sinonim...xleh nak lari dah...xpelah ats dunia je mampu berkuasa, di Akhirat kelak hnya Allah yang tahu...Trskn perjuangan....Allah amat mengetahui segala2nya....

aishah jauhara said...

Eh,ni kat masjid UKM ni.
Knp ana x tau..?

Masa tu kat hostel..sedih betul..

Walau apa pun,pro-M adlh yg terbaik!