Followers

Baitul Muslim...=)




Bila sebut ttg tajuk ni...mesti ramai yang akan tersenyum lebar termasuklah ana...=).. Yes,mmg x salah pn..fitrah manusia kan...cume nye kna jaga FITRAH ni jgn sampai jd FITNAH...baitul muslim la penyelesaiannya...=)..asyik senyum je..mestila kan tajuk best..heheh...btul x abg dzulkhairi?..abg dzul yg sibuk tu pn ada rase cemburu ble shbt2nya mula nk nikah, apatah lg kita yg x bz ni..heheh..
Alhamdulillah...lpas dua pasangan yg btul ana rapat dgn mereka..izwan n dafiqah pd 2ogos n aminruddin n salihah 8ogos...masya Allah tabarakallah...lpas ni abg asyik n kak ainun plak menyusul...masya Allah tabarakallah...=)..mabruk!!!..secocok sumenye..benarlah kata2 Allah...

"wanita2 yg keji adalah untuk lelaki2 yg keji, dan lelaki2 yg keji adalah untuk wanita2 yg keji, dan wanita2 yg baik adalah untuk lelaki2 yg baik, dan lelaki2 yg baik adalah untuk wanita2 yg baik. mereka yg dituduh itu bersih daroi apa yg dituduh. bagi mereka keampunan dan rezeki yg mulia"
surah annur:26

Td ana ada dengar berita kt buletin utama...seorang wanita dr mesir lahirkan anak kembar 7...asalnye 9,tp 2 dah meninggal..tinggal la tujuh..masya Allah...skali 7....=)..hebat Allah taala..
pape pn ini juga salah satu tujuan perkahwinan agar dpt zuriat yg juga bakal mewarisi perjuangan selepas dikaderkan oleh parents sendiri..hehe..=)..cmne wan n amin..mesti sekurang2 nya 10 ye...hehe..amin..=)


No comments: